Witam, jestem nowym użytkownikiem i mam pewien problem a zarówno prośbę skierowaną bezpośrednio do administratora serwera.
Mianowicie wysłałem smsa AP.AXONIIIA POD NUMER 91968 ZA 19ZŁ + VAT na 15 pkt premium. Otrzymałem wiadomość zwrotną, że sms jest niepoprawny (błędna treść wiadomości) lecz kasę z konta mi zabrało oczywiście.
Wiąże się to z prośbą wystosowaną do admina, czy jest możliwość sprawdzenia w logach sms shopu Dopay'a numer z którego było wysłane i przyznać mi te pkt. Z całą pewnością wpisałem dobry nr i treść wiadomości, lecz wystąpił błąd i prosił bym o korektę abym mógł otrzymać zamówione pkty.
Oczywiście na PW mogę podać szczegóły, czyli nr telefonu, godzinę wysłania smsa itp.
Z góry dziękuję za szybką odpowiedź.
Pozdrawiam
You Are Next
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach